reklama

Milosrdný sneh

Milujem sneh, prišla som na to včera. Aj keď s ním väčšinou bojujem so zbraňou – kočíkom v ruke, aj tak mi dnes dvíha náladu o 100 percent z bodu mrazu. Milujem bielu zimu, inú len prečkávam.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Spomínam, ako som si ju vychutnala v tichu zabudnutej dedinky vlani na Nový rok, vybláznila deti na guľovačke, prvý raz od detstva stavala snehuliaka, a dnes som našla jej čaro aj v meste, na sídlisku.

Nedotýkajú sa ma ťažkosti šoférov, nemusm zametať primrznutý sneh z predného skla auta, ani odpratávať sneh z odvora. Môžem sa len tešiť a pozerať na svet cez "biele okuliare".

Neútulné ulice a nevábne trávniky sú pod snehom a mne sa chce len tak sa dotýkať tej čistej milosrdnej prikrývky. Aj malý kričí - Vau! na zasnežené kríky, ktoré sa klátia pod ťarchou, poslušne kráča tým istým smerom, čo ja, a spomína na guľovačku. Chce sa mi zostať vonku, lebo sneh aj tmu prežaruje zvláštnym svetlom. Hľadím na rozžiarenú ulicu ešte spod prikrývky, a nechce sa mi ani zatvoriť oči a zaspať.

Maria Vadilova

Maria Vadilova

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Život to zariadil nateraz tak, že čím viac rozmýšľam, tým menej píšem...Keď už nebude čas ani rozmýšľať, nech aspoň žiť je čas... Zoznam autorových rubrík:  ZdravieDetiSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu