reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Maria Vadilova

Maria Vadilova

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Život to zariadil nateraz tak, že čím viac rozmýšľam, tým menej píšem...Keď už nebude čas ani rozmýšľať, nech aspoň žiť je čas... Zoznam autorových rubrík:  ZdravieDetiSúkromnéNezaradené

reklama

Deti

Také obyčajné ráno

Maria Vadilova

Také obyčajné ráno

Utekať so zabudnutou telesnou do školy, hľadať na poslednú chvíľu pomôcky, vyskúšať básničku na Hviezdoslavov Kubín? Hovorí sa tomu ranný úväzok.

  • 26. feb 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 660x
  • 0
Môj postreh k trestom, pochvale a efektívnemu rodičovstvu

Maria Vadilova

Môj postreh k trestom, pochvale a efektívnemu rodičovstvu

Vypočula som si, že tresty:Naučia kalkulovaťUčia mocenskému ovládaniuPestujú strach z chyby až po pasivituZhoršujú vzťah k rodičoviOchabujú sebadôveruSú manifestáciou moci, uvoľnením frustrácie, hanbyVyjadrujú netrpezlivosť, naliehavosťPredstavujú podmienečnosť lásky

  • 1. jún 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 073x
  • 1
Milosrdný sneh

Maria Vadilova

Milosrdný sneh

Milujem sneh, prišla som na to včera. Aj keď s ním väčšinou bojujem so zbraňou – kočíkom v ruke, aj tak mi dnes dvíha náladu o 100 percent z bodu mrazu. Milujem bielu zimu, inú len prečkávam.

  • 11. dec 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Cena za nežnosť?

Maria Vadilova

Cena za nežnosť?

Som zamilovaná do svojich detí. Nevedela som o tom. Dokonca som si v ťažkých chvíľach myslela, že by mi veľmi nechýbali a že mám slabé materinské puto. No pri ich úsmeve sa vo mne láme všetka únava. A tá nie je len taká hocijaká.

  • 6. sep 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Ako drevo v lese či „ohýbaj ma, mamko“?

Maria Vadilova

Ako drevo v lese či „ohýbaj ma, mamko“?

Práve som si vypočula prejav o potrebe konfliktu pre pokrok, pracovný úspech, vedu, zlepšenie vzťahov... A teda aj o nutnosti prekonať strach z neho a nevyhýbať sa mu. Posledných pár dní som si všímala túto neschopnosť vojsť do konfliktu u niektorých svojich priateľov, a to v špecifickej situácii - v rodičovstve. Ja sama sa konfliktom dosť vyhýbam a tie s deťmi, ktoré sú výchovne nutné, sú pre mňa naozaj nutné zlo, ale pozorujem, že aj ľudia, mne rôzne blízki, ktorí sú excelentní v polemikách na rôzne témy s dospelými, sa svojim deťom postaviť boja.

  • 30. aug 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
Pre niekoho brnkačka, pre iného adrenalín

Maria Vadilova

Pre niekoho brnkačka, pre iného adrenalín

Byť rodičom je pre mňa pekne adrenalínový šport. Od prírody veru nie som športový typ, a tak život nemal inú šancu, ako mi dopriať adrenalín, než ma štedro obdariť deťmi. A od prvej chvíle sa skutočne rozplynuli moje ružové predstavy o dievčatku s vrkôčikmi, čo si cupká s mamou po promenáde.

  • 25. júl 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu