reklama

Milosrdní a či pokryteckí?

Niekedy čakáme od druhých veľa. Niekedy aj to, čo nám nemôžu dať, lebo to nemajú. Alebo nechcú dať. Majú to rezervované len pre niekoho.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Kričal som SOS, ale nikto ma nepočul. Všetci sa na mňa usmievali.

Stál som na kraji priepasti, a niekto ma do nej z nedbalosti postrčil.

Tancoval som na kráteri sopky, tlieskali ste mi do rytmu.

Bol som hladný, ale z vašich úst som počul, že nemáte dosť pre každého, tak bude

spravodlivejšie, keď zahyniem s ostatnými.

Videli ste ma hltavo piť, niekedy aj z kaluže, nazvali ste ma úbožiakom a odvrátili ste sa.

Prišiel som na váš večierok, nevpustili ste ma dnu: vraj by som pokazil povesť vašej

spoločnosti.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nevládal som kráčať, a vy ste ma vyzvali: Trénuj viac, málo sa snažíš.

Podľa značky topánok či prízvuku ste ma súdili, a neprešiel som do kategórie „vzorný z

dobrej rodiny“.

Moju nahotu ste nazvali vulgárnou a stýkali ste sa s tými, čo si jazvy hriechu zakryli štýlovým

oblečením.

Odmietol som vám slúžiť podľa vašich predstáv, tak ste ma začali obchádzať ako neznámeho.

Zveril som sa vám s problémom, a vy ste ma s ľahkosťou odkázali inam, lebo riešenie vraj

nespadá do vašej kompetencie, odbornosti či okrsku..

Otvoril som vám svoje srdce s dôverou, no nenamáhali ste sa zotrieť prach z jeho pokladov,

prešli ste mlčky okolo. Do jeho rán ste naopak vošli bez zaklopania a obutí.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Hľadal som u vás lásku a priateľstvo, no vy ste so mnou zaobchádzali podľa smerníc.

Maria Vadilova

Maria Vadilova

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Život to zariadil nateraz tak, že čím viac rozmýšľam, tým menej píšem...Keď už nebude čas ani rozmýšľať, nech aspoň žiť je čas... Zoznam autorových rubrík:  ZdravieDetiSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu