reklama

Koho som si to pustila pod kožu?

„Čo mám robiť, keď som taká úžasná?“ to by mohol byť titul monológu, v ktorom si dotyčná „kozmetička“ na veľa vecí aj sama odpovedala.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Zážitok rozhodne nie každodenný. O to viac, že pre mňa salóny, či už kadernícke, kozmetické a ktovieaké ešte, nie sú pravidelnou záležitosťou. Moja predstava bola jasná: ležať bez pohybu dve hodiny, kým sa mi niekto bude nežne piplať s pokožkou na tvári, čoho výsledkom bude lepší pocit, že sa o seba starám. A azda nielen to.

Šok. Už pred dverami, spoza ktorých prichádzal smiech a hlučné hlasy. Keď prišiel môj čas, hluk neprestal, len som zrazu bola IN. Rýchle pohyby. Veľa slov, temperament, nezastaviteľné zdieľanie sa s hlúposťami bez ladu a skladu, povrchné kĺzanie po životných situáciách a javoch, ako je rodičovstvo, chudnutie, zdravie, pohyb, vzťahy s deťmi, podnikanie, chválenie sa svojimi zručnosťami a dobrým srdcom, ktorému nevie zabrániť, aby sa rozdávalo. Keď už nevie, čo s toľkým pretlakom šikovnosti, vmiesi ho do štrúdle.Aj deti budú úspešné, povedala jej veštica...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prostredie stiesnené, ležadlo sa podo mnou kolísalo, pohár na vodu nezažil dotyk saponátu ani vechtíka poriadne dlho. „Čo mám robiť, keď som taká úžasná?“ by mohol byť titul monológu, v ktorom si dotyčná „kozmetička“ na veľa vecí aj odpovedala, a nešetrila citoslovcami nad svojím úžasným životom, čo na tom, že manželstvo jej nevyšlo a aj dcéra jej závidí, aká je štíhla. Však ako by aj nie, keď poradenstvo chudnutia je jej druhá „aprobácia“, veľa klientiek jej je vďačných za životnú zmenu. Šíri pozitívnu energiu. Nie na vyžiadanie, ale bez vyžiadania, dodávam ja.

Áno, pre mňa odjakživa znamená nejedna služba skrášlenia aj isté riziko, že mi bude chcieť jej poskytovateľka vliezť doslova pod kožu. Túto rozhodne nezaujímalo, že nie každá žena sa zveruje na počkanie. Ale aj tak dobre, aspoň mohla rozprávať ona. Dokelu, ale ja som neprišla na kabaret, netancujte okolo mňa, vypnite rádio, stačí, že počujem z ulice električky a vaše slová predbiehajúce jazyk, ktorý chudák nestačí, a tak ich občas hádže rovno do žalúdka. Akiste prázdneho.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Po troch odstavcoch by som sa už mohla dostať aj ku samotnej ...koži....Keďže s upokojujúcimi maskami a krémami sa po hodinovom ošetrovaní nenamáhala (ako ani s prípravou), štípala ma tvár celý večer, veď zažila toľko tlaku a šúchania a „hydratácie“, rukolapne odmeranej prečudesným prístrojom, že sa ani nedivím. Cítila som sa ako hrniec, ktorý drhnú ostrým vechtíkom, lebo v ňom niečo prihorelo.

V poslednej dobe sa mi stávajú divné veci. Objednám sa na kozmetiku, zrušia prevádzku. Objednám sa druhý raz, vykľuje sa z toho nemenovaný distribútor prípravkov, zaručujúcich rýchle životné zmeny, kaderník ma posiela domov, presviedčajúc ma, že mám vo vlasoch niečo podozrivé, preto nateraz končím. Iste to moji blízki s mojím neodborným strihom a pleťou nie „o desať rokov mladšou“, ale mojou prirodzenou, ešte chvíľu vydržia.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

P.S. Cieľom nebolo znevážiť existenciu a prácu tej sympatickej osôbky, ale varovať pred neuváženým výberom poskytovateľa takýchto "intímnych" služieb.

 

Maria Vadilova

Maria Vadilova

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Život to zariadil nateraz tak, že čím viac rozmýšľam, tým menej píšem...Keď už nebude čas ani rozmýšľať, nech aspoň žiť je čas... Zoznam autorových rubrík:  ZdravieDetiSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu